Тема. Образ ліричної героїні, котра любить читати, у вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в червоній палітурці". Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
1. У вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в червоній палітурці" Ви побачили перелік художніх творів, музичних композицій, відчули стан душі ліричної героїні, її прагнення віддати своє майбутнє служінню поезії. Поетеса сподівалася пов'язати своє життя з музикою, тому цілком зрозуміло, що її тривожило, чи було правильним присвятити своє життя літературній творчості, поезії.
Завдання! Знайдіть в Інтернеті інформацію про композиторів, яких згадано у наступних рядках поезії:
"Під Ґріґа, Шумана, Кюї
Я пізнавала долю Тома."
Запишіть у робочі зошити інформацію про Ґріґа, Шумана, Кюї (по 2-3 речення)!
2. Виразно прочитайте вірш «Книжки в червоній палітурці» (с.261-263).
Зверніть увагу на пам'ятку "Засоби виразного читання" за посиланням!
3. Дайте усно відповіді на наступні запитання:
- Які події описано в поезії "Книжки в червоній палітурці"?3. Дайте усно відповіді на наступні запитання:
- Який настрій викликають у вас спогади із дитинства авторки?
- Якою постає перед читачами лірична героїня вірша?
4. Продовжте вислів «Книжка у житті Марини Цвєтаєвої...» та запишіть свою думку в робочий зошит!
5. У чому суть справжньої поезії? Яке визначення можна дати цьому поняттю? З якими поняттями у вас асоціюється це слово? Запишіть у зошит до кожної букви слова "ПОЕЗІЯ" свої асоціації. Наприклад, П- почуття, О - образність ...
П -
0 -
Е -
З -
І -
Я -
6. Поезія - художньо-образна словесна творчість.
У кожного митця - своє визначення цього поняття. Відома українська поетеса Ліна Костенко, якій сьогодні, до речі, виповнилося 90 років, про поезію пише так: «Поезія - це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі».
7. Домашнє завдання: повторити вивчений матеріал, підготуватися до контрольної роботи ( с. 229 -264)
Немає коментарів:
Дописати коментар